Viktig information
Jag vill meddela att iprincip allt med denna design har jag gjort själv. Dock är grundkodningen tagen ifrån en design av blogg.se, men majoriteten av koden är min. Jag har även gjort all grafik själv. Därför är det strängt copyright, ©, på allt i denna blogg. Men tveka inte att fråga om du undrar något om designen eller annat! :) Tack för besöket!

Partyfluga

Gick till discot i Fort Pinta med Jenpen, Kate, Snus, Svullis och Pawie. Där höll de på att bugga sig genom väggen vid DJbåset, det gick inge bra för mig. Jenpen fastnade i golvet så att bara huvudet syntes och Kate och Snus fastnade på andra sidan väggen xD Sen dansade vi och hade familjemöte. Fantastiskt kul kväll! Tyvärr var jag tvungen att gå rätt tidigt så jag missade en hel del :(
Sally Lightbridge, den nya partyflugan!
 
Med kärlek!


Kommentarer
Postat av: Sylvie Yellowstone

Vilken röv på sista bilden!

Svar: Visst är den 6y? Kan du skicka en bild på dig som jag kan ha som bildlänk på bloggen? :3
Sally 'Sal' Lightbridge

2013-09-14 @ 21:50:12
URL: http://sylvieyellowstone.blogg.se
Postat av: hej

dat ass

Svar: Oh yes!
Sally 'Sal' Lightbridge

2013-09-15 @ 12:22:55
Postat av: Sylvie Yellowstone

Haha, kan du inte sno en från bloggen min *jagärlat*??

Svar: What? xD Prata svenska kvinna <3 Btw, hur går det med koden jag skulle få? ;)
Sally 'Sal' Lightbridge

2013-09-15 @ 14:44:41
URL: http://sylvieyellowstone.blogg.se
Postat av: Sylvie Yellowstone

Haha, om du vill ha en bild på mig till bildlänk så kanske du kan kopiera en bild från min blogg åh använda? :] Men jag kan ju inte hitta den kvinna! :(

Svar: Men de är så suddiga å små då! Men jag har fixat det själv, kvinna! Tack ändå! <3
Sally 'Sal' Lightbridge

2013-09-15 @ 15:05:20
URL: http://sylvieyellowstone.blogg.se
Postat av: Connie Snowvalley

Hej! Snääälla kan du fixa en design åt min nystartade blogg? Kan maila bilder från sso

Svar: Tyvärr så gör jag inte designer åt andra :(
Sally 'Sal' Lightbridge

2013-10-12 @ 19:08:04
URL: http://jorviksso.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback