Viktig information
Jag vill meddela att iprincip allt med denna design har jag gjort själv. Dock är grundkodningen tagen ifrån en design av blogg.se, men majoriteten av koden är min. Jag har även gjort all grafik själv. Därför är det strängt copyright, ©, på allt i denna blogg. Men tveka inte att fråga om du undrar något om designen eller annat! :) Tack för besöket!

Nytt race exklusivt för ponnyer!

2013-09-18
 
Hejsan!
Ett nytt race exklusivt för ponnyer är nytt i denna veckas uppdatering!

Ny tävling:
- Systrarna Penny och Polly är två nya tjejer på Jorvik. De vill bygga en tävling som bara ponnyer får tävla i, och de behöver din hjälp! Rid till ponnypråmen i Fort Pinta och prata med Penny. Du måste äga en ponny för att kunna slutföra dessa uppdrag och ställa upp i ponnytävlingen.

Prata med Penny!

Ponnyer:
- Två till supersöta ponnyer har kommit till pråmen i Fort Pinta. Rid dit och kolla in dem!
Oemotståndligt söta!Oemotståndligt söta!

Vänliga hälsningar,
Star Stable-gänget

Sallys kommentar: Nej fy. Så dålig oh tråkig uppdatering! Det känns som att SSO-teamet tvingar folk att köpa ponnys bara för att göra detta updrag och får man xp för uppdragen är det ännu sämre. Känns som att de börjar få ont om pengar så de "tvingar" folk att köpa saker för att få tillgång till uppdrag. De utesluter spelare som kanske inte vill eller har råd att köpa en ponny. Så dåligt. Nej, denna uppdatering suger, precis som förra. Dock kan jag säga att ponnysarna avr väldigt söta. Hoppas att de inte är svindyra att köpa då.
Med kärlek!
 


Kommentarer
Postat av: Kate Mistwood

Nej, jag vill absolut inte bli tvingad till att köpa något jag inte vill ha! :c

Svar: Samma här!
Sally 'Sal' Lightbridge

2013-09-18 @ 15:37:27
URL: http://katemistwood.blogg.se
Postat av: Siri

Jag tror inte man fick XP av uppdraget, iallafall inte vad jag kunde se

Svar: Jo, jag fick xp för de uppdrag jag gjorde. :(
Sally 'Sal' Lightbridge

2013-09-20 @ 07:28:27
URL: http://moonbear.blogg.se
Postat av: Siri

Det var nog mest där för att fixa en ponnybana

2013-09-20 @ 07:29:12
URL: http://moonbear.blogg.se
Postat av: Lisa Eaglesideleside

jag vet varför de gör så. södra jorvik börgar närma sig och en vanlig uppdatering kostar ca. 5000 kr! södra jorvik måste då kosta minst 15000 kr! därför ger de oss små uppdataringar för att spara pengar till södra jorvik. samma förklaring till det där med ponnysarna, de vill at vi ska köpa sc så att de har råd att fixa med södra jorvik! ♥ ooo jag längter

Svar: Jo, det är klart. Men jag tycker det är dåligt av dom. Jag tror redan att de tjänar rätt bra på alla som köper SR eller SC... Det är moraliskt fel att tvinga spelare köpa saker för riktiga pengar.
Sally 'Sal' Lightbridge

2013-09-22 @ 10:13:42
URL: http://jorvikstall.bloggo.nu

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback