Viktig information
Jag vill meddela att iprincip allt med denna design har jag gjort själv. Dock är grundkodningen tagen ifrån en design av blogg.se, men majoriteten av koden är min. Jag har även gjort all grafik själv. Därför är det strängt copyright, ©, på allt i denna blogg. Men tveka inte att fråga om du undrar något om designen eller annat! :) Tack för besöket!

Kvällsbus

Satt och chattade med Jen och Kate igårkväll och Jen fick helt pötsligt ryck och sa att vi skulle ramla ner för berget vid Norra Länken och springa runt där. Jag har aldrig tidigare tagit mig ner dit men efter lite om och men så kom jag ner. Dock så hade Kate problem att komma ner så hon fick inte vara med på någon bild :( Sen så joinade Frodo, och de visade sig senare att Binda oxå var med, dock hade jag iggat henne så jag såg henne inte xD Lite pinsamt sådär. Juste, Kate köpte en ny häst igår oxå. En Elliot! Jag dör på namnet, så fint! *-*
Edit: Sista bilden stal jag från Kates blogg, eftersom att jag inte fick några bilder på henne igår :( Ni kan kolla in hennes blogg här!
 
Med kärlek!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback