Viktig information
Jag vill meddela att iprincip allt med denna design har jag gjort själv. Dock är grundkodningen tagen ifrån en design av blogg.se, men majoriteten av koden är min. Jag har även gjort all grafik själv. Därför är det strängt copyright, ©, på allt i denna blogg. Men tveka inte att fråga om du undrar något om designen eller annat! :) Tack för besöket!

Imorgon

Imorgon lovar jag att blogga ordentligt! Jag känner mig jättedålig att jag inte bloggat ordentligt idag. Jag tappar läsare och det gör mig väldigt ledsen. Vad vill ni läsa om och vad ska jag blogga om för att ni ska stanna? Jag har inte gett upp bloggen bara för att jag börjat skolan igen ;) Jag hoppas jag kan göra bloggen mer intressant och aktiv, men då behöver jag er hjälp! Jag vill inte lägga ner bloggen, jag älskar den. Men om det inte är nån som läser är det ingen idé att ha den kvar. Så, vad vill just du läsa om!?
 
Med kärlek!
 


Kommentarer
Postat av: Kate Mistwood

Jag älskar dina åsiktsinlägg och skulle gärna se mer såna. :D

Svar: Will do that then ;)
Sally 'Sal' Lightbridge

2013-09-06 @ 21:45:56
URL: http://katemistwood.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback