Viktig information
Jag vill meddela att iprincip allt med denna design har jag gjort själv. Dock är grundkodningen tagen ifrån en design av blogg.se, men majoriteten av koden är min. Jag har även gjort all grafik själv. Därför är det strängt copyright, ©, på allt i denna blogg. Men tveka inte att fråga om du undrar något om designen eller annat! :) Tack för besöket!

Glasögonorm?

Jag är lite sugen på dessa brillor faktiskt. Jag har nästan likadana, svarta, irl så skulle det vara lite ballt att ha såna i SSO oxå. Men då återstår ju bara vilken färg man ska ha? Lite hjälp gärna! c: Jag gillar verkligen de svarta, men de är rätt dyra, och de blå är ju snygga, men inte lika som de svarta, och de är lite billigare.. Det är så svårt!
Hjälp!
 
Med kärlek!


Kommentarer
Postat av: skit tack

jag har ju glasögon så du tycker jag är en glasögonorm

Svar: Jag har oxå glasögon (som jag skrev i inlägget) och jag menade inget elakt med glasögonorm. Jag ber om ursäkt om du tog illa upp!
Sally 'Sal' Lightbridge

2013-09-12 @ 14:12:39
Postat av: Kate Mistwood

Funderar på alla *-*

Svar: Ja men typ *-*
Sally 'Sal' Lightbridge

2013-09-12 @ 15:51:04
URL: http://katemistwood.blogg.se
Postat av: Esmeralda Silverforce

De jag har IRL liknar mest de rosa till höger, men jag tycker de svarta passade dig bäst :) Matchade bra till håret ^^

Svar: Tack c: Det lutar nog mest åt dom faktiskt!
Sally 'Sal' Lightbridge

2013-09-12 @ 17:14:37
URL: http://monokerus.se/
Postat av: Matilda Greenstone

GRÖÖÖÖÖÖÖNAA :DD
Nej men, jag tycker svarta :D De passar dig och dina virtuella ögon bäst enligt mig ^^

Jag kommer dock inte köpa, vad det känns som nu, men vi får väl se :)

Svar: Gröna hade varit awesome! Jag tycker de är lite dyra egentligen, men de är faktiskt väldigt snygga.
Sally 'Sal' Lightbridge

2013-09-12 @ 17:30:25
URL: http://skydancers.blogg.se
Postat av: Alexandra Mistdawn

Tycker säkerligen de rosa. De passade verkligen ditt azum hår, och de blåa. :) Det var lite mer 'färg' visserligen är ju svart alla färger men ah. c;

Svar: Ja, de matchar rätt bra :D Det ät så svårt!
Sally 'Sal' Lightbridge

2013-09-12 @ 20:23:21
URL: http://starstableryttarnas.blogg.se
Postat av: Sabbe

ta rosa de matchar ditt hår fett bra!!!

Svar: Jag funderar på det :)
Sally 'Sal' Lightbridge

2013-09-12 @ 21:17:30
Postat av: emiliabraveheart.blogg.se

dem rosa ofc =) Dem passar sin outfit & ditt hår bäst =) & rosa är ju snyggast :D Host

Svar: Jag funderar på det! Men de lutar nog åt de svarta. :3
Sally 'Sal' Lightbridge

2013-09-13 @ 15:51:17
URL: http://emiliabraveheart.blogg.se/
Postat av: Hedda *ed* Skywood

Om du köper de blåa, kommer du att ångra dig senare, även om de är billigare. Bättre att spara till någon man verkligen kommer att använda än något billigt som man senare komemr att ångra :)

Tycker dock dem där glasögonen är snygga, fundurar också på att skaffa något par.

En sista grej nu då, snygg bloggdesign! Ser att du har jobbat hårt med den. Du har fått en ny bloggläsare :D

Svar: Jo, du har rätt, kanske ska köpa de svarta. De passar till allt.. :)
De är snygga, men dyra :(

Åh, tack! Det glädjer mig otroligt. :D <3
Sally 'Sal' Lightbridge

2013-09-13 @ 20:53:47
URL: http://Skywood.blogg.se
Postat av: Hedda *ed* Skywood

Glömde en sak, SVART MATCHAR ALLT! :D

//Hedda

Svar: Precis ;)
Sally 'Sal' Lightbridge

2013-09-13 @ 20:55:19
URL: http://Skywood.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback