Viktig information
Jag vill meddela att iprincip allt med denna design har jag gjort själv. Dock är grundkodningen tagen ifrån en design av blogg.se, men majoriteten av koden är min. Jag har även gjort all grafik själv. Därför är det strängt copyright, ©, på allt i denna blogg. Men tveka inte att fråga om du undrar något om designen eller annat! :) Tack för besöket!

Fina Firemist

Fotade lite med Firemist, eller Fey som han kallas nu :D Jag är verkligen helt förälskad i denna häst. Han är så fantastiskt snygg. Jag vet att det finns många som inte gillar honom, men det skiter jag i ;)
Med kärlek!


Kommentarer
Postat av: Esmeralda Silverforce

Egentligen är det ju rätt nice att ha en häst som andra inte gillar, så att man kan sticka ut från mängden litegrann ^^

Svar: Ja c: men han är fin, man måste bara ge honom en chans ;)
Sally 'Sal' Lightbridge

2013-09-04 @ 19:12:54
URL: http://monokerus.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback