Viktig information
Jag vill meddela att iprincip allt med denna design har jag gjort själv. Dock är grundkodningen tagen ifrån en design av blogg.se, men majoriteten av koden är min. Jag har även gjort all grafik själv. Därför är det strängt copyright, ©, på allt i denna blogg. Men tveka inte att fråga om du undrar något om designen eller annat! :) Tack för besöket!

Dagliga js (Torsdag)

Nu när det kommit nya uppdrag kommer mina förra beräkningar om hur mycket js man tjänar inte stämma, så jag kommer göra om det så ni få rätt mängnd js :) Jag kommer se till att verkligen göra detta nu då jag vet att jag inte gjort klart alla än, på dom jag gjort är det bara att plusa på den extra js man får efter uppdateringen ;) Och ska satsa på att göra de dagar som saknas!

Om du gör alla dagliga uppdrag och tävlingar en torsdag kommer du tjäna hela:
Med kärlek!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback