Viktig information
Jag vill meddela att iprincip allt med denna design har jag gjort själv. Dock är grundkodningen tagen ifrån en design av blogg.se, men majoriteten av koden är min. Jag har även gjort all grafik själv. Därför är det strängt copyright, ©, på allt i denna blogg. Men tveka inte att fråga om du undrar något om designen eller annat! :) Tack för besöket!

Uppdrag, tävlingar och championat

Idag ska jag bara göra uppdrag, tävla och försöka va med i så många championat jag kan! Va med i MLC nyss kl 18 och låg fyra ett tag, sen krokade jag i en pole bending pinne och gick på fel sida om den, så tappade massor där... Kom tillslut in som 7a, tror det är mitt bästa hittills!
Sen uppdraget där man ska lassa hö uppe vid Vingården, det är ganska kul! Först har du 5 stora höbalar i din lilla ryggsäck. Sen kastar du utan problem upp dem på loftet. xD Rätt lol.
Nu måste jag fortsätta med uppdragenn! Kommer en bild på min nya outfit sen när den är klar oxå! :3 Ni ser den lite på denna bild, men ska se om jag hittar bättre byxor/kjol!
 
Med kärlek!
 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback