Viktig information
Jag vill meddela att iprincip allt med denna design har jag gjort själv. Dock är grundkodningen tagen ifrån en design av blogg.se, men majoriteten av koden är min. Jag har även gjort all grafik själv. Därför är det strängt copyright, ©, på allt i denna blogg. Men tveka inte att fråga om du undrar något om designen eller annat! :) Tack för besöket!

Semester

Hej där! Idag åker jag till Rhodos (irl) med min pojkvän och vi blir borta en hel vecka! Så då kommer jag varken kunna blogga eller spela ss. :( Men jag hann logga in en snabbis mellan allt packnde och fixande och tog hand om Summerwhisper och Stormshadow. De kommer bli ledsna på mig att jag åker iväg. Ni får ha en underbar vecka så ses vi när jag kommer tillbaka! :D
Tog även en tur med Summerwhisper på fältet nedanför Will. Härligt!
 
 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback