Viktig information
Jag vill meddela att iprincip allt med denna design har jag gjort själv. Dock är grundkodningen tagen ifrån en design av blogg.se, men majoriteten av koden är min. Jag har även gjort all grafik själv. Därför är det strängt copyright, ©, på allt i denna blogg. Men tveka inte att fråga om du undrar något om designen eller annat! :) Tack för besöket!

Min och Ghosts outfit

Fått upp bilder på hästarna i sidomenyn nu! Stort tack till Anna för hjälpen! En translate-funktion kommer snart också. Bloggen går framåt! Ghost fick bli lite midsommarfin med en krans! Nu ska vi göra klart alla blåa uppdrag som vi har kvar idag. :)
Outfit:
Hjälm (syns ej): Fiskebyn
Jacka: Firgrove
Byxor: Silvergladebyn
Stövlar: Silvergladebyn
Handskar: Marleys
 
Träns: Silvergladebyn
Krans: Fort Pinta
Sadel: Firgrove
Filt: Silvergladebyn
Lindor: Fiskebyn
 
Med kärlek!
 
 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback