Viktig information
Jag vill meddela att iprincip allt med denna design har jag gjort själv. Dock är grundkodningen tagen ifrån en design av blogg.se, men majoriteten av koden är min. Jag har även gjort all grafik själv. Därför är det strängt copyright, ©, på allt i denna blogg. Men tveka inte att fråga om du undrar något om designen eller annat! :) Tack för besöket!

Husdjuren i SSO


Nu tänkte jag komma med ett åsikts-inlägg här. Jag vill först och främst berätta att detta är endast mina åsikter och jag har inget emot att andra inte tycker som jag! Sen så ser jag heller inte ner på de som skaffat sig husdjuren. Det är helt upp till var och en vad man tycker och inte! Så ingen tar nu illa upp? Bra!

Alla vet ju att man kan köpa husdjur i FP och ha i en sadelväska på hästen. Det finns hundar, katter och kaniner.
Dessa djur kan du endast ha i en sadelväska om du köpt ett och vill ha det med dig.
Jag förstår varför de har gjort så men jag gillar det tyvärr inte. Djuren är otroligt söta, de måste jag medge. Men jag tycker att det ser lite fult ut när den sitter där bak i sadelväskan och bara är där. Det hade varit awesome om de hade kunnat springa brevid en när man rider eller att man kan välja att släppa ner djuret när man inte rider. Kolla bara på te.x Säkerhetsvaktens valp. Så söt!
Så vill jag oxå ha det. Då hade jag lätt köpt mig en liten valp!
 
Med kärlek!
 


Kommentarer
Postat av: Mirre C:

Håller med, det är precis min åsikt (fast jag köper djur ändå, ehehe). Särskillt med tanke på att vi väntade i runt 1 år på husdjuren. :o

Svar: Ja, men eller hur, de kunde typ lika gärna ha struntat i att utveckla djuren :p
Sally 'Sal' Lightbridge

2013-07-01 @ 00:36:43
URL: http://moonbell.blogg.se
Postat av: Hedda *ed* Skywood

HAde varit awesome ju! När man sprang (utan häst) så skulle det vara kul och gulligt om den sprang efter/hoppade efter. Samma sak när man rider, så skulle det vara gulligt om den kanske satt på hästens bakdel eller på karaktärens axel (hade dock kanske vart lite svårt att fixa det) men om det var så, hade jag LÄTT köpt mig en pluttsnuttig kanin! :D

Svar: Känner samma :D
Sally 'Sal' Lightbridge

2013-09-15 @ 11:23:36
URL: http://skywood.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback