Viktig information
Jag vill meddela att iprincip allt med denna design har jag gjort själv. Dock är grundkodningen tagen ifrån en design av blogg.se, men majoriteten av koden är min. Jag har även gjort all grafik själv. Därför är det strängt copyright, ©, på allt i denna blogg. Men tveka inte att fråga om du undrar något om designen eller annat! :) Tack för besöket!

Spökaktivitet med OW

Hade spöktema igår på aktiviteten med klubben! Vi började med att rida ett spökspår och hoppades på att vi skulle få se några spöken i Hollow Woods. Tyvärr hade vi inte sett ett enda spöke när vi kom fram till gillplatsen.
Där började spökhistoriern. Alla var så duktiga på att berätta och det var verkligen spännande. Fotade av en av historierna så ni kan få läsa den oxå!
Så här snygg rumpa får man när man sitter på stockarna vid en grillplats!
 
Med kärlek!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback