Viktig information
Jag vill meddela att iprincip allt med denna design har jag gjort själv. Dock är grundkodningen tagen ifrån en design av blogg.se, men majoriteten av koden är min. Jag har även gjort all grafik själv. Därför är det strängt copyright, ©, på allt i denna blogg. Men tveka inte att fråga om du undrar något om designen eller annat! :) Tack för besöket!

Jag och Westy

En av mina finaste vänner är helt klart Tove Westforest aka. Westy. Vi har varit oskiljaktiga sen vi träffades i Jorvik Ponies. Vi lämnade den klubben tillsammans och joinade Ocean Warriors tillsammans. Och nu lämnar jag utan henne. Det känns tungt, men jag vet att vi inte kommer släppa varandra ändå. Vem vet, jag kanske kommer tillbaka till OW i framtiden. Men just nu vet jag inte. Nu får det vara såhär, och jag är lycklig. Men igår så tävlade vi lite, det var riktigt kul! Jag och Ghost spöade henne rätt bra, det måste vi göra om. :D <3
Lyssnade på låten "Let her go" när jag åkte bil idag, började nästan gråta... Den passar rätt bra just. Klistrar in texten till den här! <3
 
Well you only need the light when it's burning low
Only miss the sun when it starts to snow
Only know you love her when you let her go
Only know you've been high when you're feeling low
Only hate the road when you're missing home
Only know you love her when you let her go
And you let her go

Staring at the bottom of your glass
Hoping one day you'll make a dream last
But dreams come slow and they go so fast
You see her when you close your eyes
Maybe one day you'll understand why
Everything you touch surely dies

But you only need the light when it's burning low
Only miss the sun when it starts to snow
Only know you love her when you let her go
Only know you've been high when you're feeling low
Only hate the road when you're missing home
Only know you love her when you let her go

Staring at the ceiling in the dark
Same old empty feeling in your heart
'Cause love comes slow and it goes so fast
Well you see her when you fall asleep
But never to touch and never to keep
'Cause you loved her too much and you dive too deep

Well you only need the light when it's burning low
Only miss the sun when it starts to snow
Only know you love her when you let her go
Only know you've been high when you're feeling low
Only hate the road when you're missing home
Only know you love her when you let her go
And you let her go
Oh oh oh no
And you let her go
Oh oh oh no
Well you let her go

'Cause you only need the light when it's burning low
Only miss the sun when it starts to snow
Only know you love her when you let her go
Only know you've been high when you're feeling low
Only hate the road when you're missing home
Only know you love her when you let her go

'Cause you only need the light when it's burning low
Only miss the sun when it starts to snow
Only know you love her when you let her go
Only know you've been high when you're feeling low
Only hate the road when you're missing home
Only know you love her when you let her go
And you let her go
 
Med kärlek!


Kommentarer
Postat av: Daphne Southwood

Hej
Ville bara att du skulle veta att du kmr alltid finnas i mitt hjärta, även nu. jag är bara grymt besviken på att du sa att du klickat bra med manda och anna o dom, och du lämnade för att va med dom. det betyder ju att man inte kommer kunna ses varje dag. men ja hoppas du är lycklig där du är och ha ett underbart liv kära salsa. :/
och du får gärna inte skypa med dom om detta lol.

Svar: Fina fina Daff! Jag förstår att du är det, men jag klickade med dig oxå! Jag ville att vi alla skulle kunna umgås och snacka. Jag känner mig hemsk att jag lämnade dig.. Jag vill inte men just nu och just så känns det ändå ganska rätt. Jag var nog inte redo för en så stor och aktiv klubb som OW. Men jag utesluter inte att jag eventuellt, någon gång i framtiden, kommer tillbaka! Jag önskar innerligt att man kunde va med i 2 klubbar samtidigt och jag vet inte hur jag ska göra.. Känner mig verkligen splittrad. Ha, tänk att det kan bli så här över ett spel på internet..Jag kommer alltid finnas för dig och vara din vän! Jag kommer aldrig lämna dig, även om jag nu lämnade OW. Jag vill att du ska vara lycklig oxå, du förtjänar det! Jag hoppas vi kan ses och umgås ändå! Jag kommer inte försvinna från dig! <3 Fina fina Daphne!
Sally 'Sal' Lightbridge

2013-07-08 @ 00:46:32

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback