Viktig information
Jag vill meddela att iprincip allt med denna design har jag gjort själv. Dock är grundkodningen tagen ifrån en design av blogg.se, men majoriteten av koden är min. Jag har även gjort all grafik själv. Därför är det strängt copyright, ©, på allt i denna blogg. Men tveka inte att fråga om du undrar något om designen eller annat! :) Tack för besöket!

Visste ni att...

...jag älskar att färga mitt hår? Det är nästann det roligaste jag vet. Hatar min orginalhårfärg och har inte haft den på säkert 6-7 år. Kommer nog aldrig sluta färga håret. Här får ni några bilder på olika hårfärger hag har haft.
Rött eller svart är nog favoriterna men jag har även haft ljusbrunt hår och svart underhår och sen mörkt med ljusa slingor mm. Syntetdreads är något jag vill ha igen, fast då röda! Nedanför ser ni min ungefärliga hårfärg just nu :)
 
Med kärlek!


Kommentarer
Postat av: Katelyn

Det var jätte fint på den röda, med rosa tröja. Där du lipar :P

Svar: Tack, jag gillade det oxå! :D
Sally 'Sal' Lightbridge

2013-08-22 @ 12:04:29
URL: http://wildking.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback