Viktig information
Jag vill meddela att iprincip allt med denna design har jag gjort själv. Dock är grundkodningen tagen ifrån en design av blogg.se, men majoriteten av koden är min. Jag har även gjort all grafik själv. Därför är det strängt copyright, ©, på allt i denna blogg. Men tveka inte att fråga om du undrar något om designen eller annat! :) Tack för besöket!

Sally hissar och dissar

Hästarna i Valedale
Engelskt fullblod - Jag tycker att denna häst är fantastiskt snygg. Den svarta och den brunsvarta skulle jag gärna lägga vantarna på! Så fina. Den sista gillar jag dock inte. Jag gillar inte att den är så grå och ser gammal ut. Jag vill ha en ung och lekfull häst. Inte en som är gammal och trött.
Med kärlek!


Kommentarer
Postat av: Zoe Yellowtree

dendära för 620 sc ja första gången jag såg den hästen blev det facktist kärlek

Svar: Dom är så fina *-*
Sally 'Sal' Lightbridge

2013-08-30 @ 16:24:17
URL: http://Walechampions.blogg.se
Postat av: Lily

jag har en gammal häst och han är som en 5-åring att rida på-.- bara för att alla hästar inte är unga så är dem inte dumma :(

Svar: Såklart inte :p Men jag tycker inte att den färgen är snygg
Sally 'Sal' Lightbridge

2013-09-01 @ 11:16:19

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback