Viktig information
Jag vill meddela att iprincip allt med denna design har jag gjort själv. Dock är grundkodningen tagen ifrån en design av blogg.se, men majoriteten av koden är min. Jag har även gjort all grafik själv. Därför är det strängt copyright, ©, på allt i denna blogg. Men tveka inte att fråga om du undrar något om designen eller annat! :) Tack för besöket!

Sally hissar och dissar

Hästarna hos Marley
Holländskt varmblod - Lite mer "normala" färger på dessa hästar, men de känns fortfarande rätt tråkiga och bleka i färgerna. Dock är den i mitten fantastiskt snygg och hade varit ännu snyggare om färgerna varit starkare!
Appaloosa - Mycket söta hästar och de ser fina ut när man ser spelare rida på dom. Dock tycker jag att den vitaste har lite många fläckar och den brunvita kunde fått ha lite mer vitt på sig.
Painthästen - Mina favoriter i Marleys stall. Alla har fina färger och ser bedårande ut! Känns dock lite överdrivet med hela hästar som ser nästan likadana ut fast med olika färger och fläckmönster.
Observera att detta bara är min åsikt och att alla får tycka precis som de vill! :)
Med kärlek!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback