Viktig information
Jag vill meddela att iprincip allt med denna design har jag gjort själv. Dock är grundkodningen tagen ifrån en design av blogg.se, men majoriteten av koden är min. Jag har även gjort all grafik själv. Därför är det strängt copyright, ©, på allt i denna blogg. Men tveka inte att fråga om du undrar något om designen eller annat! :) Tack för besöket!

Ridtur run Moorland

Tog med mig Summer ut på en skrittrunda runt Moorland imorse. Kände att hon behövde det. Hon verkade vara rätt rastlös. Så jag tränsade på henne och gick ut. Vi gick ut genom grinden och upp på Moorlandvägen.
Vid skyltarna stannade vi en stund och läste innan vi bestämde oss för att hälsa på Conrad vid smedjan. Var ett tag sen jag snackade med honom.
Summer gillade inte Conrads eld så fick ställa henne i skogen medans jag pratade lite. Det var trevligt, han hade mycket att berätta om olika saker han smidit sedan vi sist sågs. Jag berättade om hur jag haft det och vad som hänt i mitt liv och sånt.
När jag pratat klart med Conrad red jag ner till Loretta och Tan för att visa hur fin Summer blivit. Hon har utvecklats massor på senaste tiden! De hjälpte mig otroligt mycket när jag skulle träna upp Summer inför championaten.
Sen gick vi till stranden, Summer gillar verkligen att vara där. Dock gillar hon inte själva vattnet, men jag tror hon gillar ljuden och luften. Stranden är mycket speciell.
När vi red upp från stranden lät jag Summer fatta kort galopp för att kunna hoppa över hindrerna som finns där. Hon är så duktig på att hoppa, min flicka!
Innan vi red tillbaka till stallet stannade i uppe på berget och kollade ner över stranden. Magiskt vackert. Jag förstår varför hon trivs där. Sen gick vi sakta tillbaka till moorland där jag släppte ut hästarna i hagen.
Med kärlek!
 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback