Viktig information
Jag vill meddela att iprincip allt med denna design har jag gjort själv. Dock är grundkodningen tagen ifrån en design av blogg.se, men majoriteten av koden är min. Jag har även gjort all grafik själv. Därför är det strängt copyright, ©, på allt i denna blogg. Men tveka inte att fråga om du undrar något om designen eller annat! :) Tack för besöket!

Nytt personbästa!

Igår fick jag nytt personbästa på Landons kaninutmaning! Trodde först att det skulle gå asdåligt för jag missade 2 kaniner i början som jag brukar ta. Men sen flöt det på och jag tog flera kaniner i rad. När jag hade fångat alla upptäckte jag att jag hade en sjukt bra tid. Hade Firemist varit snabbae hade min tid varit otroligt mycket bättre, men jag slog mitt gamla rekord med hela 6 sekunder. Jag är så nöjd!
Edit: Blev tyvärr inget dagens bästa för mig med den tiden, men jag är otroligt nöjd ändå!
 
Med kärlek!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback