Viktig information
Jag vill meddela att iprincip allt med denna design har jag gjort själv. Dock är grundkodningen tagen ifrån en design av blogg.se, men majoriteten av koden är min. Jag har även gjort all grafik själv. Därför är det strängt copyright, ©, på allt i denna blogg. Men tveka inte att fråga om du undrar något om designen eller annat! :) Tack för besöket!

Min fina Stormshadow

Jag kan inte beskriva min kärlek till denna häst. Han har följt mig i vått och tortt. Han tvekar aldrig på mina beslut utan han litar på mig till 100% och jag litar minst lika mycket på honom. Han har räddat livet på mig otaliga gånger och han har hjälpt mig med de svåraste uppgifterna. Han är verkligen en klippa. One of a kind! Jag kommer aldrig att släppa honom, han ska vara med mig till den dagen jag dör. <3 Min älskade häst, min bästa vän!

Det var rätt länge sen jag tog ut Stormshadow på en ridtur. Så när jag levlat klart Firemist tog jag mig tillbaka till stallet, bytte om till något enkelt och lätt, sen satte jag på Stormshadow ett träns och tog en tur till Firgrove, där jag skulle plantera lite blommor vid championatet. Stormshadow hjälpte mig så det gick fort. Sen skrittade vi långsamt hem tillsammans.
Med kärlek!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback