Viktig information
Jag vill meddela att iprincip allt med denna design har jag gjort själv. Dock är grundkodningen tagen ifrån en design av blogg.se, men majoriteten av koden är min. Jag har även gjort all grafik själv. Därför är det strängt copyright, ©, på allt i denna blogg. Men tveka inte att fråga om du undrar något om designen eller annat! :) Tack för besöket!

Lifetime

Jag har gått och blivit Lifetime! Det känns fantastiskt bra och jag hoppas att jag spelar länge till! Hur många av er är Lifetime? :D
Med kärlek!


Kommentarer
Postat av: Lina Easthill

Jaag :D

Svar: Yay! :D
Sally 'Sal' Lightbridge

2013-08-26 @ 18:12:14
Postat av: emiliabraveheart.blogg.se

Inte jag :c

Svar: Du borde bli ;)
Sally 'Sal' Lightbridge

2013-08-26 @ 20:54:23
URL: http://emiliabraveheart.blogg.se/
Postat av: Matilda Greenstone

Jag är :D Skönt, men samtidigt lite surt att aldrig mer få SC genom att köpa SR, eftersom jag inte köper SC ^^

Svar: Men du får varje lördag :D
Sally 'Sal' Lightbridge

2013-08-28 @ 15:11:31

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback