Viktig information
Jag vill meddela att iprincip allt med denna design har jag gjort själv. Dock är grundkodningen tagen ifrån en design av blogg.se, men majoriteten av koden är min. Jag har även gjort all grafik själv. Därför är det strängt copyright, ©, på allt i denna blogg. Men tveka inte att fråga om du undrar något om designen eller annat! :) Tack för besöket!

Jag är hemma!

Nu har jag äntligen kommit hem (igår, tisdag, kl 7 på morgonen landade planet) efter nästan 3 veckor i Malaysia, på ön Pulau Perhentian Kecil. Det har varit en fantastiska upplevelse och jag ångrar inte en sekund att jag åkte med. Men jag har missat otroligt mycket med sso och allt annat som har hänt här i Sverige så jag känner mig lite off. Men jag ska försöka komma igång med bloggen så snart som möjligt (är fortfarande as trött efter flygningen och vill umgås så mkt som möjligt med min pojkvän). Så jag hoppas att ni kan ha överseende med att det tar ett tag att komma igång igen. :) Men jag ska göra mitt bästa! Ska bara köpa Star Rider och sen ska jag logga in och börja spela! :D
 
Hur har ni haft det hemma då? Nöjda med alla uppdateringar som kommit och sånt? Och vad hoppas ni kommer idag på uppdateringen? :D
 
Med mycket kärlek och saknad!
 


Kommentarer
Postat av: Matilda Greenstone

DU ÄR HEMMAAAAAA :D
VÄLKOMMEN TILLBAKA <3

Svar: JAG ÄR HEMMA :D:D TACK FINA DU! <3
Sally 'Sal' Lightbridge

2013-08-08 @ 10:27:23

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback