Viktig information
Jag vill meddela att iprincip allt med denna design har jag gjort själv. Dock är grundkodningen tagen ifrån en design av blogg.se, men majoriteten av koden är min. Jag har även gjort all grafik själv. Därför är det strängt copyright, ©, på allt i denna blogg. Men tveka inte att fråga om du undrar något om designen eller annat! :) Tack för besöket!

I min ryggsäck

Tänkte visa hur det ser ut i min ryggsäck. :)
Högst upp, i det gröna fältet, har jag alla mina hästskötarsaker. Även dom man får när man gör stallsysslorna i det oliak stallen. Sen lite längre ner vid den lila rutan har jag en extra outfit. Levlar jag är det vardagsoutfiten som är där och springer jag bara runt är det tävlingsoutfitten som man hittar där. Och till sist längst ner, i det blåa fältet finns lite uppdragssaker som jag vill ha på mig, man vet aldrig!
 
Med kärlek!
 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback