Viktig information
Jag vill meddela att iprincip allt med denna design har jag gjort själv. Dock är grundkodningen tagen ifrån en design av blogg.se, men majoriteten av koden är min. Jag har även gjort all grafik själv. Därför är det strängt copyright, ©, på allt i denna blogg. Men tveka inte att fråga om du undrar något om designen eller annat! :) Tack för besöket!

Hemma igen!

Jag är nu äntiligen hemma från några dagars segling med pojkvännen och två andra kompisar! Vi åkte ut i måndags och kom hem idag. Det har varit väldigt skönt och varmt. Det behövdes nu innan skolan börjar nästa vecka!
Jag ska snart logga in och ta hand om mina odjur (stort tack till Kate som tog hand om dem igår! <3) och ta en tur vid staranden med Ghost. Ska försöka tävla lite champ oxå! Sen vill jag tacka alla fina läsare som kollat in på min blogg de senaste dagarna, jag har nu slagit mitt besöksrekord flera gånger! Tack så mycket och fortsätt gärna komma hit och läs om mitt liv i Jorvik! Ni får mig att vilja fortsätta <3
 
Med kärlek!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback