Viktig information
Jag vill meddela att iprincip allt med denna design har jag gjort själv. Dock är grundkodningen tagen ifrån en design av blogg.se, men majoriteten av koden är min. Jag har även gjort all grafik själv. Därför är det strängt copyright, ©, på allt i denna blogg. Men tveka inte att fråga om du undrar något om designen eller annat! :) Tack för besöket!

Den trasiga bron

Jag har börjat fundera mer och mer på Södra Jorvik. Vart kommer man komma över? Kommer det finnas flera övergångar? Kommer man kunna åka transport dit? osv. Jag tror att ett sätt att ta sig över kommer vara den trasiga bron i Moorland. Vad gör den annars där? Tänk om man kommer få hjälpa till att laga den där bron, typ som man gjorde med Gåd grinden. Då gjorde man ju en ny nyckel och med bron bygger man om den. Det hade varit riktigt kul! Vad tror ni?
 
Med kärlek!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback