Viktig information
Jag vill meddela att iprincip allt med denna design har jag gjort själv. Dock är grundkodningen tagen ifrån en design av blogg.se, men majoriteten av koden är min. Jag har även gjort all grafik själv. Därför är det strängt copyright, ©, på allt i denna blogg. Men tveka inte att fråga om du undrar något om designen eller annat! :) Tack för besöket!

Dagens fråga

Jag väljer nog hund. Jag gillar katter oxå men de är rätt opålitliga och lever sitt eget liv. När det kommer till hunden så är den beroende av människan vilket gör att man kan lite på den till 100% och jag har aldrig sett så mycket kärlek i ett och samma djur, som jag ser i min hund när min pappa kommer hem från jobbet. Det är äkta kärlek, rakt igenom. Vad väljer du?
 
Med kärlek!


Kommentarer
Postat av: Katelyn

Hallå! Du var ju visst bra på design! Den är ju jätte fin :) Vill också ha en fin :(

Svar: Min pojkvän har hjälpt mig mkt, och det har tagit många timmar att fixa den :P Men tack så mkt!
Sally 'Sal' Lightbridge

2013-08-22 @ 12:05:43
URL: http://wildking.blogg.se
Postat av: Lisa Winterstorm

Katt! :D

Svar: :D
Sally 'Sal' Lightbridge

2013-08-22 @ 19:59:44
URL: http://frostmane.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback