Viktig information
Jag vill meddela att iprincip allt med denna design har jag gjort själv. Dock är grundkodningen tagen ifrån en design av blogg.se, men majoriteten av koden är min. Jag har även gjort all grafik själv. Därför är det strängt copyright, ©, på allt i denna blogg. Men tveka inte att fråga om du undrar något om designen eller annat! :) Tack för besöket!

Förlåt!

Ber om ursäkt för sämsta bloggningen idag, men jag har verkligen inte tid idag då jag fyller år! Men kommer nog upp nått inlägg ikväll och imorgon blir det lite liv i bloggen igen!


Kommentarer
Postat av: Matilda Greenstone

MEN JAG HAR HELT GLÖMT!

GRATTIS SALSA <333333333 Hoppas du haft en fantastisk dag och att det slutar fantastiskt meed!!! <3

Svar: Tack fina du :D <3
Sally 'Sal' Lightbridge

2013-09-08 @ 19:33:20
URL: http://skydancers.blogg.se
Postat av: Esmeralda Silverforce

Grattis får man väl säga, hoppas att din dag har varit grym :D

Svar: Tack fina du! den har varit awesome c:
Sally 'Sal' Lightbridge

2013-09-08 @ 22:19:35
URL: http://monokerus.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback