Viktig information
Jag vill meddela att iprincip allt med denna design har jag gjort själv. Dock är grundkodningen tagen ifrån en design av blogg.se, men majoriteten av koden är min. Jag har även gjort all grafik själv. Därför är det strängt copyright, ©, på allt i denna blogg. Men tveka inte att fråga om du undrar något om designen eller annat! :) Tack för besöket!

~ Dina närmsta vänner genom tiderna? ~

Detta inlägg önskades av Emilia Moonpaw och hon har tyvärr ingen blogg.

Jag har inte haft så jättemånga nära vänner under min tid här på SSO. Till en början var jag lite för mig själv och var inte intresserad alls av att lära känna folk eller gå med i några klubbar. Men sen till slut började jag engagera mig mer och mer i klubblivet och hittade en liten klubb som hete Jorvik Ponies. Där träffade jag Tove Westforest.
 
Vi började första bara prata lite smått och sen blev det bara mer och mer. Vi umgicks dagligen och hade fantastiskt kul. Bytte KIK och Skype och började prata utanför SSO. Sen när Daphne startade Ocean Warriors med Amanda så visade det sig att både jag och Tove skulle gå med. Så vi gick över dit tillsammans. Sen när jag slutade i OW så efter ett tag slutade hom också och vi hamnde i WR tillsammans. Sen har våra vägar tyvärr gått isär när det gäller klubbar, men vi är fortffarande vänner och pratar på KIK och Skype. Westy är den vän som jag haft längst här på SSO och jag hoppas hon alltid kommer vara det!
 
Två andra vänner som stått mig mycket nära är Amanda Lightfield  och Anna Waterdawn. Vi träffades första gången i Ocean Warriors där vi började umgås lite smått. Vi umgicks utanför eventen och började snacka mer och mer. Sen växte det och vi började prata på Skype allt mer. Under hela sommaren pratade vi iprincip varje dag. På skype, på KIK. Jag och Amanda blev vänner på facebook och instagram. Sen hände nått. Allt blev fel och vi gled ifrån varandra. Jag är så otroligt ledsen att det blivit som det blivit och jag önskar att jag kunde fixa till det. Jag hoppas att allt kommer ordna sig så gott det går, för jag vill inte att det ska vara så som det är nu!
 
Sen har vi en fin liten människa som heter Kate Mistwood. Vi lärde också känna varandra i Ocean Warriors. Tyvärr utvecklades inte våran vänskap lita snabbt som den med Amanda och Anna, men efter ett tag kom Kate också in i vårat lilla gäng. Hon hängde med i våra samtal på Skype, även fast hon inte pratade till en början. Sen när jag lämnade WR hände nått och hon följde med mig till DBC. Jag är glad att jag fortfarande har Kate som min vän för hon är en sån härlig människa och jag vill aldrig förlora henne.
 
En annan fin människa som jag fått lära känna är Justine Southbell. Hon hängde lixom med Amanda och vi började umgås mer och mer. Vi busade på nätterna och chattade rätt mycket. Hon följde med till WR och vi fortsatte att umgås. Hon är en otroligt snäll människa och man har aldrig tråkigt när man chattar med henne. Dock så har hon tyvärr också glidit iväg ifrån mig och det gör mig otroligt ledsen. Det gör ont när fina vänner försvinner, såna som man vill ha kvar i sitt liv.
 
Sist men inte minst har vi Jenny Snowhill. En snällare människa får man leta länge efter. Även fast hon är den som jag känt kortast av alla dessa fina människor, är det hon som har hjälpt mig mest. Hon har ställt upp för mig och stöttat mig när det har varit svårt. Hon har fått mig att skratta så jag inte orkar mer. Jag har haft en galet go tid tillsammans med henne och de galna kvällarna med henne och Kate kommer jag aldrig att glömma! Nä, en mycket go människa, en sån som man behöver!
 
Så, dessa är mina närmsta vänner under min SSO-tid. Jag har månag andra fina vänner men just dessa har en speciell plats i mitt hjärta och kommer alltid att ha den!
Med kärlek!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback