Viktig information
Jag vill meddela att iprincip allt med denna design har jag gjort själv. Dock är grundkodningen tagen ifrån en design av blogg.se, men majoriteten av koden är min. Jag har även gjort all grafik själv. Därför är det strängt copyright, ©, på allt i denna blogg. Men tveka inte att fråga om du undrar något om designen eller annat! :) Tack för besöket!

Dagens fråga

För att jag träffat så många fina vänner och människor och jag vill veta vad som händer i manistoreyn!
 
Med kärlek!
 


Kommentarer
Postat av: Emma lighthill

Hej, Hur kan du få såna coola texter :D?
ps din blogg äger!!

Svar: Jag klistrar in en bild över bokstäverna i Photoshop. :) åh, tack så mycket! Det gör mig verkligen glad att höra! :')
Sally 'Sal' Lightbridge

2013-09-08 @ 14:26:59
Postat av: Lova was here

Vännerna helt klart. Om jag vore utan vänner skulle jag verkligen inte spela haha

Föresten.. hur gör du 2 menyer eller vad man nu ska kalla det? har letat jätte länge men hittar inget :s eller dem förstår jag mig inte på..

Svar: Samma här, haha. ^^ jag kopierade koden som fanns till den andra menyn och satte in den före den som är i mitten, sen pillade jag lite med koden så den blev bra. Det var rätt svårt och tog tid. Men det går! :)
Sally 'Sal' Lightbridge

2013-09-08 @ 16:49:16
URL: http://lovastarstar.blogg.se/
Postat av: Lova was here

Ahahah nu kopierar jag det du skrev :D okej detta kommer ta 457678 år för lilla mig ;)

Svar: Det kommer gå bra! :D man måste ha tålamod! ;)
Sally 'Sal' Lightbridge

2013-09-08 @ 17:27:47
URL: http://lovastarstar.blogg.se/
Postat av: Ellen Flowerbell

Kul med hästar & onsdagsuppdatering, alla spel uppdaterar inte programmet varje vecka ;)

Svar: Det har du helt rätt i :)
Sally 'Sal' Lightbridge

2013-09-09 @ 19:49:55
URL: http://onlinejorvik.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback