Viktig information
Jag vill meddela att iprincip allt med denna design har jag gjort själv. Dock är grundkodningen tagen ifrån en design av blogg.se, men majoriteten av koden är min. Jag har även gjort all grafik själv. Därför är det strängt copyright, ©, på allt i denna blogg. Men tveka inte att fråga om du undrar något om designen eller annat! :) Tack för besöket!

Taksafari med Anna

Innan servern stängde ner hittade jag Anna vid Vingården. Vi bestämde oss för att hoppa upp på taket till köpstallet och invänta nedstägning. Det tog några försök men sen kom vi upp! Första gången jag lyckas komma upp dit själv! Förra gången fick Amanda logga in och hoppa upp åt mig. xD Det är lite fult att man står i luften, men strunt i det!
 
Med kärlek!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback