Viktig information
Jag vill meddela att iprincip allt med denna design har jag gjort själv. Dock är grundkodningen tagen ifrån en design av blogg.se, men majoriteten av koden är min. Jag har även gjort all grafik själv. Därför är det strängt copyright, ©, på allt i denna blogg. Men tveka inte att fråga om du undrar något om designen eller annat! :) Tack för besöket!

Nattligt bus med Amanda

Busade lite med Amanda här om natten. Vi red till Vingården och hon visade mig hur man kom upp på taket till köpstallet, där det inte finns några hästar att köpa än, och sen gick på staketet. det gick inte alls bra för mig... Jag kom inte upp! Eller jo, en gång. Men då gick jag för nära kansten så jag ramlade ner genom taket. xD Förske och försökte, gång på gång, men det gick inte. Så tillslut fick Amanda logga in på mitt konto och hoppa upp åt mig. När vi äntligen var uppe båda två kom Amandas kompisar och förskte få ner oss!
Sen stannade jag där uppe och ville inte komma ner, för då skulle jag aldrig komma upp igen. :( Men klubbötet kallade dagen efter, så det var bara att hoppa ner och springa till VD!
 
Idag kommer det eventuellt upp några tidsinställda inlägg, jag ska snart åka iväg och jobba, (irl), så tyvärr har jag varken tid att spela eller blogga idag. :(
Med kärlek!
 
 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback