Viktig information
Jag vill meddela att iprincip allt med denna design har jag gjort själv. Dock är grundkodningen tagen ifrån en design av blogg.se, men majoriteten av koden är min. Jag har även gjort all grafik själv. Därför är det strängt copyright, ©, på allt i denna blogg. Men tveka inte att fråga om du undrar något om designen eller annat! :) Tack för besöket!

Malaysia

Nu är det så att jag åker till Malaysia idag. Ska till en ö som heter Perhentioan Kecil och hälsa på en vän till familjen som jobbar där. Jag blir borta i nästan 3 veckor så kommer varken kunna blogga eller spela. :( Jag har skrivit lite tidsinställda inlägg som kommer upp en gång om dagen kl 14.00. Jag kommer sakna er alla och jag hoppas att ni kommer fortsätta kolla in min blogg medans jag är borta. Det skulle göra mig så glad, för jag kommer ju tillbaka och fortsätter blogga efter semestern ;) Jag kommer komma hem den 6e Augusti, men vet inte om jag kommer orka spela nått då, så räkan med den 7e eller nått. Ha nu så mysigt i sverige så ses vi i augusti! <3
 
Med kärlek!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback