Viktig information
Jag vill meddela att iprincip allt med denna design har jag gjort själv. Dock är grundkodningen tagen ifrån en design av blogg.se, men majoriteten av koden är min. Jag har även gjort all grafik själv. Därför är det strängt copyright, ©, på allt i denna blogg. Men tveka inte att fråga om du undrar något om designen eller annat! :) Tack för besöket!

Hästarnas svansar

Jag tycker att hästarnas svansar är rätt fula! Speiellt när de lixom böjer dom nästan ute vid hårtopparna, som om svansroten gick ända dit. Och sen när freisern vrider på hela rotfästet när den vifftar på svansen ibland.Ser ju ut som att svansen baar sitter fast med en roterbar skruv. Sen ser den svansen ut som en suddig betongklump. Jag vet ine riktigt egentligen hur de skulle kunna fixa svansarna bättre, menjag tycker de är rätt fula som de är nu. Dock ser Summers svans bra ut när hon inte rör på den.
 
Med kärlek!


Kommentarer
Postat av: Lova was here

Din rubrik heter "Hästens svanar" du kanske ska ändra till svansar ;)

Svar: Tack! xD Skrev dessa inlägg lite för fort och var stressad.. :p
Sally 'Sal' Lightbridge

2013-07-29 @ 00:36:07
URL: http://lovastarstar.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback