Viktig information
Jag vill meddela att iprincip allt med denna design har jag gjort själv. Dock är grundkodningen tagen ifrån en design av blogg.se, men majoriteten av koden är min. Jag har även gjort all grafik själv. Därför är det strängt copyright, ©, på allt i denna blogg. Men tveka inte att fråga om du undrar något om designen eller annat! :) Tack för besöket!

Fisketävling med Bella och Anna

Levlade med Anna och Bella nu på morgonen och så ville Bella ha fisketävling. Så vi red till bryggan där man fiskar idag och körde på 3. Det gick jätte dåligt! Jag fick inte ens några fiskar på kroken förens Bella hade vunnit, sen när Anna var klar fick jag min första fisk. Det gick verkligen dåligt! :(
 
Med kärlek!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback