Viktig information
Jag vill meddela att iprincip allt med denna design har jag gjort själv. Dock är grundkodningen tagen ifrån en design av blogg.se, men majoriteten av koden är min. Jag har även gjort all grafik själv. Därför är det strängt copyright, ©, på allt i denna blogg. Men tveka inte att fråga om du undrar något om designen eller annat! :) Tack för besöket!

Den Globala chattkanalen

Något jag upptäckte nu när jag inte är en "riktig" Star Rider är att jag inte kan chatta i Global. Det tycker jag är rätt dåligt, för jag är ju ändå Star Rider, och borde då får göra allt som alla andra Star Riders får göra. Även om jag nu använder mig av en värdekod för att få det. De som testar på att vara Star Rider för första gången borde ju få testa på allt, inklusive att skriva i Global. När jag inte var Star Rider igår alls, alltså innan jag fick värdekoden, så kunde jag skriva i Global. Är inte det lite konstigt?

Jag tycker att man oavsett vilken sorts Star Rider man är ska man få tillgåmg till samma saker, för att få testa på hur det är att vara en "riktig" Star Rider!
 
Med kärlek!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback