Viktig information
Jag vill meddela att iprincip allt med denna design har jag gjort själv. Dock är grundkodningen tagen ifrån en design av blogg.se, men majoriteten av koden är min. Jag har även gjort all grafik själv. Därför är det strängt copyright, ©, på allt i denna blogg. Men tveka inte att fråga om du undrar något om designen eller annat! :) Tack för besöket!

Nytt ljud?

Är det bara jag eller har de ändrat på ljudet när man tar en kontroll på en bana? Jag tycker inte att jag känner igen ljudet när jag körde några banor så jag filmade lite så ni oxå kan haöra vad jag menar. Rätta mig gärna om jag har fel angående detta! Bilderna är lite före ljudet i filmen, men detta var det bästa jag kunde komma med, Fraps laggade sönder min dator :(
Med kärlek!


Kommentarer
Postat av: Anonym

Det har alltid varit där men om musiken på loppet "stängs av" (T.ex på FP loppet brukar det hända mig) så hör man "kontroll-ljudet" tydligare ;D

Svar: Oki, :) tyckte inte att jag kände igen det bara. :p
Sally 'Sal' Lightbridge

2013-08-25 @ 15:59:15
Postat av: Matilda Greenstone

Jag är Anonym

2013-08-25 @ 15:59:24

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback