Viktig information
Jag vill meddela att iprincip allt med denna design har jag gjort själv. Dock är grundkodningen tagen ifrån en design av blogg.se, men majoriteten av koden är min. Jag har även gjort all grafik själv. Därför är det strängt copyright, ©, på allt i denna blogg. Men tveka inte att fråga om du undrar något om designen eller annat! :) Tack för besöket!

Ny design!

Så, nu har jag äntligen fixat klart min design :D Jag är väldigt nöjd med den ^^ Jag funderar dock på att ändra på bakgrunden, men vi får se hur det blir med det. Hoppas ni gillar den! :D

Med kärlek!
 


Kommentarer
Postat av: Esmeralda Silverforce

Sjukt snygg, nästan så att man blir lite avundsjuk x)

Svar: Åh, tack så mycket! Det gör mig verkligen glad att höra c:
Sally 'Sal' Lightbridge

2013-09-01 @ 11:35:41
URL: http://monokerus.blogg.se/sso

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback