Viktig information
Jag vill meddela att iprincip allt med denna design har jag gjort själv. Dock är grundkodningen tagen ifrån en design av blogg.se, men majoriteten av koden är min. Jag har även gjort all grafik själv. Därför är det strängt copyright, ©, på allt i denna blogg. Men tveka inte att fråga om du undrar något om designen eller annat! :) Tack för besöket!

Levling med Firemist

Suttit hela morgonen och pillat med min nya design. Fick göra om det några gånger för det blir lätt knasigt. Idag ska Firemist levlas, hela rundan ska köras, han har fått vila ett tag nu så det borde gå rätt bra. Han har en hel del energi, det märkte jag når jag kom till stallet för att ge dem frukost. Har bara 3 dagars levling kvar, sen är mitt lilla vilddjur i level 15! :D
Sen ska det pluggas idag oxå. Skolan börjar ju på måndag och då ska jag ha läst en hel del och även gjort lite övningar. Så det ska hinnas med!
 
Med kärlek!


Kommentarer
Postat av: Zoe Yellowtree

åhhh han är en finfin kille han
har funderat om men hmmm...
om jag skulle köpa
den är ju för fin

Svar: Han är så snygg! Köp den om du gillar honom ^^
Sally 'Sal' Lightbridge

2013-08-30 @ 16:22:32
URL: http://Walechampions.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback