Viktig information
Jag vill meddela att iprincip allt med denna design har jag gjort själv. Dock är grundkodningen tagen ifrån en design av blogg.se, men majoriteten av koden är min. Jag har även gjort all grafik själv. Därför är det strängt copyright, ©, på allt i denna blogg. Men tveka inte att fråga om du undrar något om designen eller annat! :) Tack för besöket!

Tillbaka från semestern

Är nu tillbaka från min semester. Har haft det jätte trevligt. När jag loggade in var det aktivitet med Ocean Warriors, utställning. Det gick inte så bra visst. Men det var kul ändå! Ska försöka blogga de veckor jag är hemma innan jag åker iväg igen! Ska till Malaysia med familjen i två veckor (irl). Sen ska jag flytta till Valedale över sommaren för ridläger med klubben, så packar lite smått inför de. Ska bli så kul! :D
 
 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback