Viktig information
Jag vill meddela att iprincip allt med denna design har jag gjort själv. Dock är grundkodningen tagen ifrån en design av blogg.se, men majoriteten av koden är min. Jag har även gjort all grafik själv. Därför är det strängt copyright, ©, på allt i denna blogg. Men tveka inte att fråga om du undrar något om designen eller annat! :) Tack för besöket!

Snart level 15

Snart är Summer level 15. :D Men blir så irriterad när det är så lite kvar. Men detta betyer att jag kommer kunna börja levla Ghost imorgon!
Har inte hunnit så mycket mer idag annat än att fixa den nya designen! Vad tycks?! Om den det konstig ut hos dig kan du väl kommentera vad som ser konstigt ut så kanske jag kan fixa till det. :) Nu ska jag fixa till hästarna inför natten och ta Ghost på en liten tur.
 
Mycket kärlek!
 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback