Viktig information
Jag vill meddela att iprincip allt med denna design har jag gjort själv. Dock är grundkodningen tagen ifrån en design av blogg.se, men majoriteten av koden är min. Jag har även gjort all grafik själv. Därför är det strängt copyright, ©, på allt i denna blogg. Men tveka inte att fråga om du undrar något om designen eller annat! :) Tack för besöket!

Problem med SSO

Lyckades inte komma in på SSO när jag försökte tidigare idag. Denna text kom upp när den sa att den kopplade upp till spelservern.
Så, har inte kunnat spela alls mycket idag. Lyckades tillslut komma in. Har dock inte kunnat fota så mycket då jag åkte em till mina föräldra och på min dator funkar inte foto-programmet. Alla bilder blir svarta. Så därför blev de inte så mycket bloggning igår. Men ska bättra mig! Lovar!
 
Med kärlek!
 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback