Viktig information
Jag vill meddela att iprincip allt med denna design har jag gjort själv. Dock är grundkodningen tagen ifrån en design av blogg.se, men majoriteten av koden är min. Jag har även gjort all grafik själv. Därför är det strängt copyright, ©, på allt i denna blogg. Men tveka inte att fråga om du undrar något om designen eller annat! :) Tack för besöket!

Inte mycket bloggande idag

Idag kan det bli ganska dåligt med bloggandet! :( Jag ska åka och masta på en båt och jag vet inte hur lång tid det kommer ta. :/ men här kommer 2 bilder från igår när vi busade i hagen. <3 Ska försöka fixa fler bilder från detta tillfälle, när jag har tid! :)
 
Med kärlek!


Kommentarer
Postat av: Matilda Greenstone

Ser ut som Ash har röda ögon på sista bilden :DDD

Svar: Han blev lite blå oxå xD
Sally 'Sal' Lightbridge

2013-06-29 @ 14:49:02
URL: http://skydancers.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback