Viktig information
Jag vill meddela att iprincip allt med denna design har jag gjort själv. Dock är grundkodningen tagen ifrån en design av blogg.se, men majoriteten av koden är min. Jag har även gjort all grafik själv. Därför är det strängt copyright, ©, på allt i denna blogg. Men tveka inte att fråga om du undrar något om designen eller annat! :) Tack för besöket!

Dagens träningspass (+bildbomb)

Har äntligen blivit klar med dagens träningspass för Ghost! Lyckades få upp honom till level 4 i alla fall. Hann även med ett Championat där vi kom på 11e plats! Ska mata honom när vi kommer tillbaka till stallet. :)
När vi var klara släpte jag honom en stund vid Valedale sjön så han fick busa av sig lite. Tror han uppskattade det ^^ Måste dock hänga upp hans lindor på tork, de blev lite blöta.. xD
Ikväll kommer vi ta det lungt och ladda inför morgondagens ridläger! :D
 
Med kärlek!
 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback