Viktig information
Jag vill meddela att iprincip allt med denna design har jag gjort själv. Dock är grundkodningen tagen ifrån en design av blogg.se, men majoriteten av koden är min. Jag har även gjort all grafik själv. Därför är det strängt copyright, ©, på allt i denna blogg. Men tveka inte att fråga om du undrar något om designen eller annat! :) Tack för besöket!

Till alla OWare

Jag vet inte riktigt vart jag ska börja. Hela grejen har bara gått över styr. Det var inte så hä det var tänkt att bli. Vi skulle skiljas på ett enkelt och odramatiskt sätt och inte bråka. Men, i guess, det blir aldrig som man vill. Jag vill iaf säga att jag är ledsen om jag gjort er besvikna eller arga. Det var inte min avsikt. Jag fastnade för flera fina personer i OW, men när de flesta av dem valde att lämna blev jag splittrad. Jag visste inte vad jag skulle ta mig till.. Om jag skulle stanna kvar med de få som stannade kvar eller svika och lämna med majoriteten jag umgicks med mest. Jag vet inte om ni kan sätta er in i min situation och jag förväntar mig inte att ni gör det heller. Men jag vill att ni ska veta att mitt hjärta är splittrat och jag vet inte riktigt vad jag ska göra. Jag är genuint ledsen för all smärta jag orsakat er, fina OW. Men jag kommer aldrig lämn er på riktigt och jag vet inte just nu, men det går inte att utesluta att jag kommer tillbaka. Men just nu får det vara så här, jag behöver mitt space och mitt andrum. Jag behöver tänka helt enkelt. Men ni ska veta att jag älskar er och jag hoppas ni kan förlåta oss alla som lämnade. Det blev verkligen fel alltihop. Förlåt oss. Förlåt mig. Jag älskar er.
 
 
"'Cause you only need the light when it's burning low
Only miss the sun when it starts to snow
Only know you love her when you let her go
Only know you've been high when you're feeling low
Only hate the road when you're missing home
Only know you love her when you let her go
And you let her go"


Kommentarer
Postat av: Matilda Greenstone AKA Grön <3

Jag är inte arg på dig! Jag förstår hur det känns, tro mig. Jag finns alltid här för dig Salsa <3 Ta hand om dig, och lova mig en sak! Tappa inte kontakten med mig <3

Svar: Aldrig, fina Grön! Vi måste ses snart, å busa lite! :D <3
Sally 'Sal' Lightbridge

2013-07-08 @ 15:09:10
URL: http://skydancers.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback