Viktig information
Jag vill meddela att iprincip allt med denna design har jag gjort själv. Dock är grundkodningen tagen ifrån en design av blogg.se, men majoriteten av koden är min. Jag har även gjort all grafik själv. Därför är det strängt copyright, ©, på allt i denna blogg. Men tveka inte att fråga om du undrar något om designen eller annat! :) Tack för besöket!

Summer är halt

Upptäckte igår att Summers ben var väldigt varmt, men hon hade inga problem med att gå. Men nu i morse så haltade hon när vi gick in från hagen. Så jag singde veterinären som kom och kollade på henne. Det var inget allvarligt verkade det som men hon måste vila i nån vecka. Jag som hade tänkt tävla henne.. :/ Varför ska Summer ha sån otur? Stormshadow behöver iofs röra på sig.. Men det ordnar sig :) Ska förbereda inför flytten till Moorland idag, flyttar imorgon (mitt sr går ut). 
Hon ska nu få stå och vila i sin box i några dagar sen får vi se hur det blir. Jag har rätt mycket träning kvar med Ghost, men jag tror han blir level 15 idag :D 
 
Med kärlek!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback