Viktig information
Jag vill meddela att iprincip allt med denna design har jag gjort själv. Dock är grundkodningen tagen ifrån en design av blogg.se, men majoriteten av koden är min. Jag har även gjort all grafik själv. Därför är det strängt copyright, ©, på allt i denna blogg. Men tveka inte att fråga om du undrar något om designen eller annat! :) Tack för besöket!

Promenad i Gåd

Tog en promenad i Gåd tillsammans med Amanda. Vi ställde hästarna i paddoken vid stallet och gick in till Fiskrbyn. Där stannade vi och pratade lite med Evelyn och Amanda fick prova en galet snygg tröja som hon nyss hade fått in. Hon borde köpa den, verkligen! Därefter gick vi upp till fyren och kollade på utsokten. Så vackert där. Vi satt där uppe ett tag och pratade, sen var det dags att jobba lite i stallet! Trevlig promenad iaf!
 
Med kärlek!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback