Viktig information
Jag vill meddela att iprincip allt med denna design har jag gjort själv. Dock är grundkodningen tagen ifrån en design av blogg.se, men majoriteten av koden är min. Jag har även gjort all grafik själv. Därför är det strängt copyright, ©, på allt i denna blogg. Men tveka inte att fråga om du undrar något om designen eller annat! :) Tack för besöket!

På äventyr med Rob och Bob!

2013-07-17
Hejsan allihopa!
Nya äventyrliga uppdrag med Rob och Bob är nytt i denna veckas uppdatering!

Nya uppdrag:
- Smugglarna Rob och Bob har något på gång igen! Rid till Smuggelgrottan som ligger nedanför Fågelskrämsåsen, och prata med dem!

Smugglarna Rob och Bob!
Smugglarna Rob och Bob!

Nya kläder och utrustning:
- Nya kläder och utrustning finns nu i Marios butik uppe vid Observatoriet!

Vänliga hälsningar,
Star Stable-gänget

Jag gillar ju uppdrag så denna uppdatering tilltalar mig rätt bra! Även fast jag hellre hade fortsatt på main storyn! Men denna uppdatering får OK från mig!
Med kärlek!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback