Viktig information
Jag vill meddela att iprincip allt med denna design har jag gjort själv. Dock är grundkodningen tagen ifrån en design av blogg.se, men majoriteten av koden är min. Jag har även gjort all grafik själv. Därför är det strängt copyright, ©, på allt i denna blogg. Men tveka inte att fråga om du undrar något om designen eller annat! :) Tack för besöket!

Nuvarande outfiten!

Råkade köpa denna snygga basebolljacka i den nya butiken! Nu ska jag bara köpa de svartrutiga byxorna, sen är min nya outfit klar! Rätt nöjd faktiskt. ^^
Jacka: Gilvergladebyn
Handskar: Marleys
Byxor: Silvergladebyn
Stövlar: Marleys
 
Träns: Valedale?
Sadel: Firgrove
Filt: Fort Pinta
Lindor: Fort Pinta
 
Med kärlek!


Kommentarer
Postat av: Linnea Moondotter

Filten e från fp

Svar: Nu när du säger det, såklart :) Tack!
Sally 'Sal' Lightbridge

2013-07-04 @ 16:49:07
Postat av: Daphne Southwood

HEEJ har återvänt för att skriva en fin vänskaplig bibel åt dig, kära salsa!

~ du och jag är som korven och brödet, ketchupen och senapen, medeltiden och stenåldern, renen och älgen, barnet och pedofilen. vad skulle jag göra utan dig min vän? (leva vidare mitt liv men schhh)

HOPE YOU GILLADE MIN BIBEL TILL DIG nästa avsnitt är koranen hasta la vista

Svar: Åh, gjorde min dag! Fina Daph! <3
Sally 'Sal' Lightbridge

2013-07-04 @ 16:59:40
URL: http://oceanwarrior.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback