Viktig information
Jag vill meddela att iprincip allt med denna design har jag gjort själv. Dock är grundkodningen tagen ifrån en design av blogg.se, men majoriteten av koden är min. Jag har även gjort all grafik själv. Därför är det strängt copyright, ©, på allt i denna blogg. Men tveka inte att fråga om du undrar något om designen eller annat! :) Tack för besöket!

No more Star Rider

Mitt SR gick ut igår och det är långt kvar till fredag. Så jag får hänga nere i Moorland och Fort Pinta ett tag. Detta betyder att min plan att få upp Ghost till level 15 igår misslyckades, så jag vet inte när han kommer komma upp. Men vi får fortsätta träna fast inte lika mycket. Och jag kan vara med på några championat ;) Men om allt går som planerat ska jag bli LT på fredag, om jag hinner innan jag åker till Malaysia i nästan 3 veckor...
 
Med kärlek!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback