Viktig information
Jag vill meddela att iprincip allt med denna design har jag gjort själv. Dock är grundkodningen tagen ifrån en design av blogg.se, men majoriteten av koden är min. Jag har även gjort all grafik själv. Därför är det strängt copyright, ©, på allt i denna blogg. Men tveka inte att fråga om du undrar något om designen eller annat! :) Tack för besöket!

Morgonpanik och kaos

Imorse när jag skulle ta in hästarna från hagen, de går ju ute på nätterna nu, så upptäckte jag att Summers hage var tom. Hon kom inte när jag ropade på henne och jag kunde inte se henne någonstans. Så jag sprang tillbaka till stallet och pratade med Clarie som följde med mig ut i Hollow Woods. Vi ringde till både Sophie och Sonya som hjälpte till att leta. Tillslut hittade vi henne. Hon sprang runt lite här och där i utkanten av skogen, en rätt bra bit ifrån hagen. Hon verkade rädd och orolig... Antagligen har nått skrämt henne under natten eller på morgonen. Men när hon såg mig och hörde mig ropa kom hon springande och vi gick hem. Tur att det inte hade hänt henne något allvarligt. Jag vet inte om de ska få vara ute under natten mer.. Men ska nog kolla över staketen och se hur de ser ut. Så det inte händer igen! 

 
Med kärlek!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback