Viktig information
Jag vill meddela att iprincip allt med denna design har jag gjort själv. Dock är grundkodningen tagen ifrån en design av blogg.se, men majoriteten av koden är min. Jag har även gjort all grafik själv. Därför är det strängt copyright, ©, på allt i denna blogg. Men tveka inte att fråga om du undrar något om designen eller annat! :) Tack för besöket!

Med eller utan posteffekter?

Det blir faktiskt väldig skillnad på kavliten på bilderna om man har på posteffekter eller inte. Ni slår av dessa genom att gå in på mobilen och sen klicka på alternativ så kommer det upp rutor som man kan välja att bocka i eller ur. Men man väljer ju helt själv hur man vill göra.
Med posteffekter:
Utan posteffekter:
 
Med kärlek!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback